miercuri, 11 aprilie 2007

Nemişcat

Stare de inerţie totală, încremenitoare, care mă blochează, "încremenire în proiect". Nu fac decît să bat gîndul pe loc, în acelaşi loc, de cîteva ore. Nu mă pot concentra, aceeaşi propoziţie, citită şi recitită de zeci de ori, nu înţeleg, nu pot să înţeleg, mă uit în gol, mă iau cu ceva mai facil...conştiinţa îmi şopteşte că ar trebui să mă apuc de treabă, iar mă uit pe propoziţie...iar mi se pare ca de pe altă lume, iar îmi arunc ochii şi gîndurile în gol.
Un cerc vicios, nu pot să scap, decît dacă renunţ la pagina asta care mă ţine în loc.
Mă blochez, cu cartea în braţe. Aceeaşi frază: "Prin ele se asigură ordinea socială şi direcţionarea, în limite socialmente acceptabile, a acţiunii umane, orice organizaţie impunînd anumite roluri actorilor sociali implicaţi în ea, anume comportamente de conformitate ce nu pot fi înţelese şi explicate în afara cadrelor practic instituţionalizate de configurările sale". Still nothing.
Poate ar fi bine să iau o pauză.

Niciun comentariu: