sâmbătă, 5 mai 2007

Un fleac... m-au ciuruit :D

Cîţi dintre voi (mă refer în principal la colegii mei... prietenii lu' Boieru' ştiu de ce ;) aţi mai avut curiozitatea să mai intraţi pe blogul vostru, făcut pentru Maddie anul trecut?

Eu aseară mi-am amintit de el, dintr-un indiciu pe mail... am intrat pe weblog, am şters un pic praful care se depusese pe fotografii (al meu despre fotografie era, sau, după ultimele descoperiri, încă mai este :P).

Se pare că dacă eu l-am părăsit imediat, închizînd repede uşa după terminarea Tehnicilor, cele scrise acolo au născut în lipsa mea nu monştri, ci polemici aprinse printre blogheri şi specialişti în ale fotografiei.

Postul cu pricina, de la care mi s-a tras audienţa nebănuită (:D) se dorea o analiză a unui site, şi cum domeniul meu era fotografia, am ales fotomagazin.ro, pe care, ca o amatoare naivă în ale fotografiei ce eram (şi încă mai sunt) am încercat să îl analizez, că de... trebuia să-mi fac tema.

Şi după un an descopăr comentariile cîtorva dintre realizatorii numitului site (respect!), specialişti, bineînţeles, în arta fotografică şi nu numai, care au luat articolul meu pe bune şi l-au considerat o ameninţare la adresa identităţii şi imaginii brandului fotomagazin ;)).

Comentariile pe fond roz, la care nu am putut răspunde din necunoştinţă de cauză, în care,"tînăra domnişoară care îşi face poate doctoratul în comunicare din "Strategii de comunicare pe Internet" (recunosc că supoziţia cu doctoratul mi-a crescut considerabil stima de sine :P), "care din nefericire nu are nici o legătură cu anumite aspecte ale vieţii" (aici sunt de acord), este pusă la zid şi mitraliată cu ironii ascuţite, mi-au produs o reacţie neaşteptată: uimire şi apoi amuzament copios. Şi un mic regret... dacă aş fi ştiut atunci că "<demascarea> blogului respectiv o să-i aducă mai mult trafic Drei respective decît ar fi sperat Dînsa în următorul an", poate aş fi profitat de ocazie ca să iau o notă mai mare la Tehnici :P.

Ce poate face internetul şi blogu' ăsta din om, nu poţi să te ascunzi, oricît de nesemnificativ ai fi. Uneori şi părerea ta contează :).
Să văd dacă mai sunt găsită şi acum :P. Aştept critici, dar doar pe fundal turcoaz :))

Niciun comentariu: