duminică, 9 decembrie 2007

Fotoreporter












Am avut marele noroc şi satisfacţia de a-l cunoaşte timp de cîteva ore pe unul dintre cei mai apreciaţi fotoreporteri români. În cadrul unui workshop de fotografie de presă, Emanuel Tînjală ne-a povestit ce înseamnă tipul ăsta de fotografie, despre diferenţa dintre poză şi fotografie, despre munca de fotoreporter, ne-a arătat lucrări superbe realizate pe plaiuri mioritice, dar şi în timpul experienţei sale în SUA. S-a uitat cu un ochi critic şi pe ale noastre şi ne-a dat cîteva trucuri de a putea face o fotografie bună chiar şi cu un aparat de buzunar.
Manu, care este în prezent şi trainer la Centrul pentru Jurnalism Independent, mi-a spus că mai am mult de lucrat, dar că mai am şanse de recuperare :P. Mi-a plăcut mult de tot şi mi-a deschis ochii şi apetitul pentru foto.
Fotografiile de mai sus sînt realizate de el în toată ţara, începînd cu prima, care e chiar din Vrancea, iar restul din Sibiu, Mehedinţi, Maramureş, Bucovina, Apuseni.

Niciun comentariu: