miercuri, 29 august 2007

Soare şi jazz

Pe plaja izolată din 2 Mai am descoperit un chip familiar. După cîteva momente de scanare a memoriei vizuale s-a produs declikul: Johnny Răducanu, maestrul de jazz. Nu ştiu dacă l-am văzut de vreo 2-3 ori la televizor în viaţa mea, nici jazz nu ascult prea des, cu toate astea am intuit figura bătrînului care stătea liniştit sub razele soarelui, undeva la marginea plajei. Nu am îndrăznit să îl privim prea insistent, deşi am observat că un nene de pe plajă a avut curajul să meargă şi să îi ceară un autograf.
Şi mă gîndeam ce bine merge atmosfera din 2 Mai cu titlul acestui album.

3 comentarii:

alibus spunea...

Imi amintesc ca l-am ascultat odata live in Laptarie. Desi nici eu nu le am cu jazz-ul a ramas una din primele mele amintiri din viata de student.

Anonim spunea...

A venit la Focsani, acum vreo sapte, opt ani.
Ateneu, sala mare, (pe jumatate goala)
Concert. Ploua afara, da cantau de parca ploua si in sala. Frumos. Era cu Teodora Enache, voce deosebita.
Un bou, din sala, s-a trezit comandand: Summertime. Nu. si nu, el vrea sa asculte Summertime. I l-au cantat, pana la urma.
A fost imperial.

C.

Mihaela spunea...

Din pacate, nu am avut ocazia pina acum sa-l ascult live pe maestru. M-as bucura sa revina, iar sala Ateneului sa nu mai fie goala.