joi, 1 noiembrie 2007

Bloguri de focşăneni care este


Din lipsă de preocupare, mi-a venit o idee, care a evoluat într-un studiu subiectiv şi sugestiv, cu titlul: "Cine sînt bloggerii focşăneni?". Fac excepţie din acest experiment blogurile binecunoscute şi prietene din blogroll şi vreo două bloguri de adolescenţi care scriu frecvent, plus unul de creaţie literară pe care l-am descoperit cu ocazia asta.
So, în funcţie de menţiunea oraşului Focşani la profil, am dat un search pentru toate blogurile înregistrate pe Blogger după acest criteriu şi ad-hoc mi-am făcut o imagine despre marea masă de "bloggeri" focşăneni.
Demersul meu este limitat şi imperfect, îmi dau seama, pentru că sînt conştientă că mulţi preferă să nu treacă oraşul de baştină la profil (nici eu nu am făcut asta pînă acum) sau au blogul găzduit pe altă platformă. Anyway, o idee, de fapt mai multe idei mi-am făcut în urma acestei explorări.
Noroc că 90% din adresele de blog erau inactive şi efortul a constat în a închide succesiv ferestrele, fără să îmi obosesc mintea cu vreun conţinut. Din cele 70 de bloguri focşănene înregistrate pe Blogger, trei sferturi fie nu au postată nici o însemnare, fie au o poză mare (cu autorul bănuiesc) pe tot ecranul. Multe sînt de-a dreptul dezolante, verzi, portocalii şi roz aprins, părăsite înainte de a fi începute sau abandonate după două postări. Nu vreau să dau nume, vă las pe voi să îi descoperiţi, atunci cînd nu aveţi altceva mai bun de făcut.
În continuare, vă prezint cîteva fragmente din profilurile de pe la noi şi din postările concetăţenilor:
1. sunt un om activ. nu prea stau pe acasa fiind ocupat cu serviciul.
2. SUNT O FATA ACTIVA! IMI PLACE TRANDAFIRII!imi plac cateii si pisicile(puii de pisica)!!am chiar un catel de 6 luni!!!!!
3. cine e mos creciun? (singura postare pe blogul cu titlul "Unde-i echilibrul?")
4. FOCSANI VRANCEA "O MIE DE CUVINTE, … FACE NICI UN BAN! ALEGEREA TA!!!" NOI ITI OFFERIM SPECTACOLE DE: STRIPTEASE TOPLESS ORIENTAL DANS TABLE DANS
AICI AI: RESPECT DISCRETIE SIGURANTA
5. Mai nimic de zis !Imi place fotbalul si wrestlingul !, Imi place muzica orientala...dar din pacate de cele mai multe ori acesta este "stricata" de catre manelisti..prin plagiere....am majoritatea originalelor manelelor de pe piata...si pacat ca sunt foarte frumoase si sensbele pe langa porcariile manelistilor.
Cu acestea fiind zise, vă urez bloguială la nivele înalte!

5 comentarii:

Aida B spunea...

super tare articolul tau! o sa revin cu mare drag.
multumesc pentru tagg.

JustLikeThat spunea...

Aici tine si de motivatie in general, fiecare scrie pentru ceva, sau dintr-o oarecare cauza :D

Mihaela spunea...

@ aida b: multumesc! see you here and there ;)

Dan Trofin spunea...

ecsact, eu ma exprim liber, e un drept castigat de altii pt noi cu mare sacrificiu...poate s-a uitat prea rpd !
bafta, inspiratie si mergeti la vot pt PE, :)) !

Sorin spunea...

Poate ar fi trebuit sa cauti bloggeri focsaneni ce scriu de prin alte locatii.Cu siguranta vei gasi blog-uri interesante.
Sorin