miercuri, 28 noiembrie 2007

Vise pentru 2008

Dreamin' is my speciality, so... accept cu un suspin provocarea lui Nicu , planuri cu ochii deschişi pentru noul an, 2008.
Pînă acum vreo cîţiva ani obişnuiam, în seara de Ajun, sub brad, să trec pe hîrtie toate lucrurile frumoase sau care m-au marcat în anul care tocmai se sfîrşea şi ceea ce îmi doream să împlinesc în noul an. Nu ştiu de ce, îmi plăcea să fac asta, devenise un ritual, în seara aceea atît de specială.
Acum voi încerca să-mi imaginez că sînt sub bradul de Crăciun... miroase a portocale... Am trei dorinţe, ca în poveste... îmi doresc să fiu un om mai bun şi mai atent cu cei dragi mie, să mă plimb vreo cîteva zile prin ţări străine (pentru început Marea Britanie, Franţa, Italia...) şi, cel mai important, să găsesc mulţumirea aia sufletească la care tînjesc de mult.

I dreamed I had an interview with God, text original de Octavian Paler.

3 comentarii:

Gabriela Obodariu spunea...

Bafta la implinit visuri! :)

Mihaela spunea...

Multumesc, si dorintele tale sa se implineasca! :)

Nicu spunea...

Multumire sufleteasca, impacarea cu oamenii si cu propriul suflet, "la serenita", cum zic neamurile noastre din peninsula, pare o dorinta comuna multora. De fapt asta ar trebui sa fie dorinta tuturor. Putini din noi o vor atinge vreodata pentru ca putini dintre noi sunt alesi. Cu alte cuvinte, putini dintre noi gasesc calea. In teorie e simplu: Renunta sa-ti mai doresti lucruri inutile, iubeste-ti aproapele si "Nirvana" e a ta! In practica noi ne ducem la servici si vrem iPhone.
I'm not better than this, chiar daca nu vreau iPhone.