Lait-motivul acestor zile pare să fie pensia privată. Vrem nu vrem, trebuie să ne gîndim la bătrîneţe. Iar clipurile publicitare şi ad printurile care ne întîmpină peste tot încearcă să ne convingă prin orice mijloace, mai mult sau mai puţin inspirate.
Mie mi-au atras atenţia spoturile: ING, iniţial am crezut că e un concurs pe bune; Aviva, că apare Răduleasca; BCR, că nu am înţeles ce vrea să spună moşul ăla care stă de secole în peştera aia, sau ce-o fi (stabilitate?!); Allianz Ţiriac, e funny ideea cu petrecutul timpului la bătrîneţe spionînd pe vizor, prin rotaţie cu consoarta de viaţă ;)).
Mai multe despre ce cred specialiştii în publicitate despre spoturile la pensiile private (anoste şi agresive), în EVZ, aici.
luni, 1 octombrie 2007
Bătrîneţe, haine grele
Publicat de Mihaela la 21:58
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu