sâmbătă, 20 octombrie 2007

Requiem for a Dream

Visurile sînt atît de preţioase încît am face orice ca să le atingem. Dorinţa de a reînvia un trecut în care eram fericiţi, în care rochia roşie ne venea de minune, voinţa de a alunga singurătatea, de a avea un viitor sigur, pot fi atît de puternice încît ne distrug.
Un film despre cum poţi cădea victimă în capcana unui vis frumos sau cel mai scurt drum de la vis la coşmar.
Prima oară cînd l-am văzut, acum vreun an, m-a tulburat profund. Şi soundtrack-ul, Lux Aeterna de Clint Mansell, e genial.

2 comentarii:

Anonim spunea...

cel mai terifiant film despre ce inseamna consumul de droguri. cauta sa vezi The fountain si Pi de acelasi regizor.

Mihaela spunea...

Am auzit de filmele astea doua. Sint urmatoarele pe lista mea de vizionare, trebuie sa imi pun torrentii la treaba :D