luni, 8 octombrie 2007

RATB mi-a mîncat sufletu'

Am vrut să îmi fac şi eu un abonament, ca să nu tot compostez zeci de bilete. Şi m-am dus la un ghişeu RATB. Tanti de acolo mi-a luat datele de pe buletin, dar mi-a spus că are probleme cu maşina aia de carduri, care se tot bloca din cauză că nu avea curent. Şi mi-a dat banii înapoi, îndrumîndu-mă spre alt ghişeu. Iau două bilete şi plec. La alt ghişeu dau să îmi fac card şi tanti 2 îmi spune că nu poate să îmi facă abonament card pentru că sînt deja în baza de date, ca şi cum aş deţine deja miraculoasa cartelă magnetică. Degeaba am încercat să o conving că nu am, a rămas neînduplecată. Singura soluţie era să plătesc aproape 40 lei noi, plus valoarea abonamentului, aşa cum se procedează în caz că pierzi minunata invenţie a RATB-ului. Se pare că maşinăriile astea mai dau greş, şi din cauza asta nu o să pot să îmi fac prea curînd un abonament. Problema lor tehnică se rezolvă pînă la urmă tot cu timpul meu pierdut, cu banii mei cheltuiţi şi cu bătutul drumurilor pînă la sediul lor. Bineînţeles că vineri, la ora 17.00, nu era nimeni să răspundă la telefonul RATB. Şi uite aşa mi-am pierdut eu juma' de zi prin capitală, plus nervii de rigoare. Cît ghinion pot să am?

Niciun comentariu: