luni, 8 octombrie 2007

Cum mi-am petrecut timpul la concertul Muse







Revenind la lucruri mai plăcute şi la adevăratul scop al expediţei mele în capitală... Concertul MUSE!!! A fost primul concert adevărat la care am fost şi a meritat, deşi am aşteptat vreo oră să intrăm pe stadion. Nu ştiu să apreciez cîţi oameni au fost acolo, dar se formase o coadă pe cîteva sute bune de metri înainte de intrare. În deschidere au cîntat Suede...nice.
Dezavantajul nostru a fost că ne-am ales nişte locuri mai în spate, în ideea că "vedem mai bine". Scena a fost foarte joasă, aşa că nu am văzut mai nimic din tot concertul, în afară de jocurile de lumini şi ecrane, ceea ce a fost şi punctul forte al spectacolului, în opinia mea. Atmosfera a fost destul de electrizantă, spectacolul a fost ok, dar nu a excelat. Publicul destul de cuminte, mă aşteptam să fie numai rokeri supăraţi, dar nu a fost aşa. Per ansamblu, mi-a plăcut MUSE.
Dar partea frumoasă a început după terminarea concertului, prietenii ştiu de ce ;).